کمبود اعتبارات برای تجهیز ایستگاه های هواشناسی خراسان جنوبی

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: این اداره کل با کمبود نیروی انسانی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش دیده بانی و اعتبارات برای تجهیز ایستگاه های هواشناسی استان روبرو است

به گزارش “ پیام خاوران “ ،نخعی سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی و بیدختی رییس ایستگاه هواشناسی فرودگاهی بیرجند با حضور در اداره کل فرودگاه ها ی استان با طهماسبی مدیرکل فرودگاه های استان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار با توجه به جایگاه و اهمیت اطلاعات هواشناسی به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی در پرواز بر گسترش همکاری و تعامل بین فرودگاه و اداره کل هواشناسی و همچنین حمایت فرودگاه از ادارات هواشناسی واقع در فرودگاه تاکید شد.

سرپرست اداره کل هواشناسی  خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد حضرت امام رضا (ع)، گزارش عملکردی از فعالیت های هواشناسی در زمینه های مختلف از جمله هوانوردی ارائه و موارد مورد نیاز ایستگاه های هواشناسی فرودگاهی را به مدیرکل فرودگاه های استان اعلام نمود و بر اهمیت تهیه داده‌های هواشناسی استاندارد تأکید کرد.

نخعی در خصوص بخش های مختلف فنی، پیش بینی، پایش (دیده بانی) و اداری و همچنین مشکلات کمبود نیروی انسانی در حوزه های مختلف به ویژه در بخش دیده بانی و کمبود اعتبارات برای تجهیز ایستگاه های هواشناسی استان مطالبی را بیان نمود.

طهماسبی ضمن تشکر از تعامل و ارائه اطلاعات صحیح و به موقع هواشناسی درخواست نمایش اطلاعات ایستگاه هواشناسی از قبیل گزارش متار ساعتی، سمت و سرعت باد، فشار هوا، سمت و سرعت باد در ابتدا و انتهای باند پرواز و … را در برج مراقبت پرواز را نمود و در خصوص تأمین اعتبارات لازم پیرامون اجرای مانیتورینگ و ارتقاء تجهیزات مربوطه قول همکاری و مساعدت داد.

بیشتر بخوانید   تجدید میثاق مدیران وکارکنان شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با شهداء +عکس

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها