عطر بهشت در مدارس بشرویه پیچید

مدارس شهرستان بشرویه با حضور پر برکت خدام حرم حضرت رضا(ع) در بهار تعلیم و تربیت، عطر و بوی رضوی گرفت.

به‌گزارش “ پیام خاوران ” ، همزمان با سومین روز از دهه کرامت عطر رضوی در دبستان فضیلت روستای غنی آباد، دبیرستان پسرانه امام سجاد(ع) و دبیرستان دخترانه حضرت نرجس(س) شهرستان بشرویه پیچید و خادمان حرم مطهر رضوی در معیت پرچم متبرک امام هشتم میهمان این مدارس شدند.

خدام حرم رضوی با استقبال گرم و صمیمانه دانش آموزان و کادر آموزشی روبرو شده و لحظات پرشور و معنوی برای دانش آموزان و معلمان رقم خورد.

با ورود خادمان بارگاه ثامن الحجج(ع) بین دانش آموزان شور و شعف وصف ناپذیری در فضای مدارس حاکم شد؛ مداحی و صلوات خاصه امام رضا(ع) عطر معنویت در فضا پراکنده کرد و اشک شوق در چشمان دانش آموزان و معلمان حلقه زد.

دانش آموزان با اشتیاق فراوان به پرچم متبرک تمسک جستند و عشق و ارادت خود به ساحت مقدس امام رضا (ع) را نشان دادند و پس از مدیحه سرایی و بدرقه دانش آموزان به کلاس‌های درس راهی شدند.

دانش آموزان در دقایقی که میزبان پرچم متبرک رضوی شدند با دست‌های کودکانه و دل‌های پاک خود، برای رفع گرفتاری‌ها و برآورده شدن حاجات دعا کردند و پس از تبرک جویی از پرچم مقدس بارگاه رضوی راهی کلاس‌های درس شدند.

در پایان این مراسم معنوی، بسته های متبرکی به دانش آموزان و معلمان مدرسه اهدا شد تا خاطره خوبی از این روز پرشور در ذهنشان باقی بماند.

حجت الاسلام محمد باقر پیرزاد مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز بیان کرد: عشق و ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع) هیچ‌گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد و نسل‌های آینده نیز با شور و اشتیاق، پرچمدار این عشق و ارادت خواهند بود و امیدواریم رفتار و کردار ما طوری باشد که دل امام رضا(ع) شاد شود و فرصت زیارت را باید غنیمت بشماریم.

بیشتر بخوانید   کشف 49 کیلو تریاک دربشرویه

وی بیان کرد: امام علمش الهی بوده و علمی که دارد به منبع لایزال وصل است و یکی از القاب وجود مقدس امام رضا(ع) عالم آل محمد بوده است و این ویژگی عالم بودن در زندگی آنها دیده می‌شود.

حجت الاسلام پیرزاد افزود: به دلیل عمل انسان ها این مهربانی امام از بین نمی رود و امروز شرایط فراهم شده و به وساطت این پرچم متبرک امام هشتم زیارت کنیم و حضرت توقعاتی از ما دارد که یکی از این توقعات رعایت حجاب و عفاف و رفتارهای اخلاقی و فراگیری علم و آموزش دادن علم است.

انتهای پیام/۲۵۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها