تصادفات فوتی در خراسان جنوبی 20 درصد افزایش داشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از افزایش 20 درصدی تصادفات فوتی در استان خبر داد و گفت: عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم عمده‌ترین علل تصادفات درون شهری بوده است.

به گزارش “پیام خاوران”، سرهنگ علیرضا عباسی با اشاره به افزایش 20 درصدی تصادفات فوتی در خراسان جنوبی از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: سال گذشته در این مدت 5 نفر بر اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که امسال این تعداد به 6 نفر افزایش یافته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی بیان کرد: تصادفات جرحی درون شهری استان پارسال 371 فقره بوده که امسال 303 فقره ثبت شده که کاهش 18 درصدی داشته است.

عباسی با بیان اینکه تصادفات خسارتی با افزایش 4 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به یک هزار و 389 فقره رسیده گفت: تعداد مصدومان این حوادث 17 درصد کاهش یافته و 411 نفر مصدوم شدند که 43 درصد مصدومان این حوادث در سنین 15 تا 25 سال هستند.

وی درباره تصادفات درون شهری بیرجند عنوان کرد: 9 درصد تصادفات مربوط به بلوار پیامبر اعظم (ص) بوده که این بلوار به لحاظ سرعت بالای وسایل نقلیه و شدت تصادفات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: از آغاز امسال عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم عمده‌ترین علل تصادفات درون شهری بوده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعمال محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها