روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی درخشید

طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی به مناسبت گرامیداشت روز روابط‌عمومی با اهدای لوحی از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی تقدیر شد.

به گزارش پیام خاوران به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این مراسم گفت: روابط‌عمومی‌ها قلب تپنده سازمان هستند و برای معرفی بهتر خدمات دولت مردمی باید جایگاه واقعی روابط‌عمومی‌ها در سازمان به‌خوبی شناخته شود.

وی با تأکید بر جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای انقلاب در استان افزود: پروژه‌های بزرگی همچون راه‌آهن، برق، پروژه انتقال آب و پروژه بزرگ خط انتقال گاز دشتک – نهبندان که به‌زودی در استان به بهره‌برداری می‌رسد باید به‌صورت ویژه برای جامعه تبیین شود.

رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه گفت: روابط‌عمومی امروزه قلب تپنده سازمان شناخته می‌شود که در ایجاد ارتباط‌های درون و برون‌سازمانی و افزایش رضایتمندی کارکنان و مشترکین نقش مستقیم و پر رنگی را ایفا می‌کند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات واحد روابط‌عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی طی سال گذشته گفت: خوشبختانه با عملکرد درخشان واحد روابط‌عمومی طی سال ۱۴۰۲ افتخارات بی‌نظیری برای شرکت رقم خورده که برگزاری اولین جشنواره عکس سه گُدار با محوریت پویش سبز گازرسانی و کسب رتبه دوم روابط‌عمومی برتر در بین شرکت‌های گاز استانی از جمله این موارد بوده است.

گفتنی است در ادامه مهدی ترشیزی کارمند ارشد روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی لوح تقدیری را به نمایندگی از فاطمه قربانی رئیس روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی از استاندار خراسان جنوبی دریافت کرد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برقراری ارتباط با مخاطبان رویکرد جدید روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها