پیام تسلیت مدیرعامل توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران گران‌قدر ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش “ پیام خاوران ” ، متن پیام مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل به شرح زیر است:

«کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» (همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست)

محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ است. عاشورا، حماسه انسان‌های دل پاک و ثابت قدمی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند؛ آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید.

بی شک کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی بوده و برای ما تنها یک حادثه نیست، بلکه نوعی فرهنگ و تاریخ آغازی دیگر است.

حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، عظمت واقعه‌ عاشورا را به درستی در پیشانی تاریخ حک کردند و جز حرکت در مسیر پیروزی حق علیه باطل و ایمان در مقابل کفر، قدمی برنداشتند.

بدین‌وسیله فرارسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی و ایام سوگواری ابوالمجاهدین، سیدالشهدا «حسین (ع)» و هفتادودو تن از یارانش را به عموم شیعیان و دوستداران آن حضرت و به‌ویژه خانواده‌ بزرگ صنعت برق خراسان جنوبی تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال می‌خواهم همه ما را از عنایات حضرت سیدالشهدا (ع) در این دنیا و شفاعت ایشان در سرای آخرت بهره‌مند نماید.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تولید محتوای گردشگری معاف از مالیات است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها