توزیع بیش از 14 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در استان خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: 14 میلیون و 264 هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در سه ماهه نخست سال جاری در سطح استان توزیع شده است.

به گزارشپیام خاوران”، محمدرضا عابدانی اظهار داشت: مصرف این مقدار سی‌ان‌جی توسط خودروهای دوگانه‌سوز از ابتدای فروردین ماه لغایت سی و یکم خرداد ماه سال‌جاری به ثبت رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به مصرف این مقدار سوخت پاک، بالغ بر14 میلیون لیتر بنزین در سطح استان صرفه‌جویی شده است.

وی با اشاره به ارتقاء سطح ایمنی و همسان‌سازی استانداردهای صنعت سی‌ان‌جی، اظهار کرد: استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌‌ان‌جی تحت نظارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی مطابق با استانداردهای ملی و بین‌المللی ادامه دارد و کارشناسان با بازدیدهای دوره‌ای نسبت به عرضه خدمات مطلوب این جایگاه‌ها به شهروندان اطمینان حاصل می‌کنند.

عابدانی با اشاره به وقوع حوادث انفجار مخازن خودروهای دوگانه سوز در سایر مناطق کشور، از هم استانی های عزیز درخواست نمود که ضمن مراجعه به مرکز مجاز خدمات CNG نسبت به اخذ گواهی سلالمت مخزن خودرو و تاییدیه معاینه فنی اقدام نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: مردم شریف استان می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان 09627 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن مطرح کردن پرسش‌های خود، انتقادها و پیشنهادهایشان را در خصوص عملکرد مجاری عرضه سوخت  با کارشناسان این مرکز در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شناسایی ٨٢٩ کارت هوشمند سوخت دارای رفتار نامتعارف سوختگیری در استان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها