مهلت اظهارنامه عملکرد سال 1402 اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا 31 تیرماه

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از مهلت اظهارنامه عملکرد سال 1402 اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا 31 تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” علی کریمدادی گفت: در سال گذشته تعداد 2831 اظهارنامه اشخاص حقوقی و تعداد 9227 اظهارنامه املاک اجاری در استان خراسان جنوبی از سوی مؤدیان مالیاتی مربوطه ارسال گردیده است. به موجب قانون اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری جهت برخورداری از تسهیلات و مشوقها و معافیتهای مالیاتی، تا 31 تیرماه هر سال مهلت دارند نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد سال قبل خود از طریق سامانه my.tax.gov.ir اقدام نمایند و با توجه به مهلت محدود باقی مانده در این خصوص، و از طرفی جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی غیر قابل بخشش، در اسرع وقت نسبت به ارسال اظهارنامه عملکرد سال 1402 خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است همکاران ما در ادارات امور مالیاتی پاسخگوی سئوالات و ابهامات و شبهات مؤدیان مالیاتی بوده و در صورت نیاز می توانند از دوره ها و کارگاههای آموزشی لازم به صورت هفتگی و کاملاً رایگان در سطح استان خصوصاً در بخش پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان بهره مند گردند.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   2 هزارمیلیاردریال مالیات وعوارض به حساب شهرداری های خراسان جنوبی واریزشده است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها