کویرتایر؛خانه محیط زیست برتر شهرستان شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی،لوح خانه محیط زیست برتر شهرستان بیرجند به کارخانه کویرتایر اعطاء شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی با تشکر از اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه مسائل زیست محیطی کارخانه کویرتایر خاطرنشان کرد، در جلسات متعدد که با حضور دکتر سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور برگزار می شود بارها از کارخانه کویرتایر به عنوان مصداق عینی در مباحث محیط زیست یاد می شود.

مهندس اسدالله حاتمی برآیند اقدامات صورت گرفته در خانه محیط زیست کویرتایر را قابل قبول ارزیابی کرد و تصریح کرد:گزارشات خوبی از کویرتایر در موضوعاتی چون مدیریت پسماند،انرژی،فضای سبزو آلودگی محیط زیست به این سازمان واصل گردیده و این کارخانه در مباحثی چون آموزش و فرهنگ سازی پیشرو می باشد.

وی درخصوص زمینه فعالیت خانه های محیط زیست افزود: این خانه‌ها در امر آموزش دانش محیط زیست، اجرای فعالیت‌های مشارکت محور، ترویج و ایجاد بستر مناسب برای مسئولیت پذیری اجتماعی محیط زیست با مشارکت فعال همه دغدغه مندان محیط زیستی تلاش می کنند تا به رفع و یا کاهش چالش‌های زیست بوم استان کمک کنند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر در این مراسم با تاکید بر این موضوع که علاوه بر محصولات،تمامی فرآیندها نیز سبز است گفت :کویرتایر با طراحی تایر سبز و مشخصاتی چون  وزن کمتر،مقاومت غلطشی بیشتر و افزایش کارکرد شعار”کویرتایر حامی محیط زیست” را عملا” محقق نموده است.

وی توجه به مسائل زیست محیطی در کارخانه کویرتایر را همه جانبه خواند و خاطرنشان کرد:کاشت درختان پسته،زیتون و چندین هکتار فضای سبز ،طراحی تایرهای ماشین های برقی،آفرود و پنچررو  همه در راستای حفاظت از محیط زیست طراحی شده است و می توان از کویرتایر به عنوان شرکت سبز یاد کرد.

بیشتر بخوانید   مردم فرهنگ مدار خراسان جنوبی همواره به پاکیزگی و حفظ محیط زیست شهره بوده و هستند

در ابتدای مراسم مهندس محمدولی احمدی مدیر اداره ایمنی،بهداشت و محیط زیست و دکتر پیمان نجاری کارشناس واحد انرژی شرکت کویرتایر  به تفصیل گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه محیط زیست کارخانه را ارائه نمودند و میهمانان در جریان آخرین اقدامات، دستاوردها و افتخارات به دست آمده قرار گرفتند.

در پایان این مراسم لوح خانه محیط زیست برتر شهرستان به آقای مهندس سیدمحمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر اهدا گردید و از آقای مهندس محمدولی احمدی بعنوان مدیر خانه محیط زیست کویرتایر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها