افتتاح و کلنگ‌زنی 84 پروژه گازرسانی استان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت 76 پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان با هزینه اجرایی 177 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین عملیات اجرایی 8 پروژه گازرسانی نیز آغاز می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران”، رحمان محمودی در جمع خبرنگاران با تشریح پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: در ادامه خدمت رسانی به مردم استان در هفته دولت 84 پروژه گازرسانی با هزینه و اعتبار 224 میلیارد تومان در اقصی نقاط استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح گازرسانی به 51 واحد صنعتی و تولیدی در استان افزود: همچنین گازرسانی به 14 پروژه گازرسانی نهضت ملی مسکن، اجرای سه خط تقویتی و سامانه های حفاظت الکترونیک و اففتاح ساختمان تعمیرات اداره گاز شهرستان طبس در سطح استان، در هفته دولت انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی پروژه‌های بهینه سازی و بهسازی موتورخانه‌های فرسوده و پروژه‌های بهسازی  و تعویض بخاری‌های فرسوده با بخاری‌های کم مصرف راندمان بالا در اقصی نقاط استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمودی با اشاره به احداث و راه‌اندازی نیروگاه متمرکز خورشیدی در جوار ایستگاه پسماند و CGS شماره 2 بیرجند افزود: با اجرای این پروژه 300 کیلو وات به ظرفیت تولید برق افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: در مجموع 76 پروژه گازرسانی با هزینه اجرایی 177 میلیارد تومان در هفته دولت سالجاری در حوزه گازرسانی در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسید.

رحمانی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 8 پروژه گازرسانی در هفته دولت افزود: عملیات گازرسانی به 2 پروژه مسکن ملی، عملیات احداث ساختمان اداره گاز قهستان و عملیات اجرای سامانه های حفاظت الکترونیک در هفته دولت آغاز خواهد شد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای آغاز عملیات پروژه‌های گازرسانی در استان بالغ بر 46 میلیارد تومان است که تمامی این مبالغ از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید   620 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی اجرا شد

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها