کسب رتبه دوم خراسان جنوبی در پویش بهبود ۱۰ درصدی مصرف انرژی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از کسب رتبه دوم استان در میزان مشارکت در پویش ۱۰ درصدی بهبود مصرف انرژی در کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از کسب رتبه دوم استان در میزان مشارکت در پویش ۱۰ درصدی بهبود مصرف انرژی در کشور خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه 154 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان خراسان جنوبی اجرا و همچنین 6 هزار و 975 مشترک جدید نیز جذب شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف ۲۸ درصدی گاز خانگی طی روز گذشته در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، از توجه ویژه این شرکت به استفاده از دانش روز و هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکین خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: ۳ هزار و ۹۰۰ مشترک جدید گاز در استان طی شش ماهه اول امسال تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای ۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: بیش از یک هزار میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان از ابتدای سال مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
به مناسب هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان ۱۲ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۴۷۶ میلیارد ریال در شهرستان بیرجند به بهرهبرداری رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت 76 پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان با هزینه اجرایی 177 میلیارد تومان به بهرهبرداری میرسد، همچنین عملیات اجرایی 8 پروژه گازرسانی نیز آغاز میشود.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به گازرسانی به 182 روستا در سال گذشته گفت: هدف ما در ابتدای سال گذشته گازرسانی به 120 روستا بود که با بهرهمندی 182 روستا تا پایان سال گذشته 152 درصد اهداف گازرسانی روستایی طی سال 1402 محقق شده است.