افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه گازرسانی در شهرستان فردوس

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 4 پروژه گازرسانی با اعتبار 87 میلیارد ریال در شهرستان فردوس خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی، در تشریح این خبر اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست‌های توسعه‌ای و مقارن با چهارمین روز از هفته دولت، 4 پروژه گازرسانی در شهرستان فردوس با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد ریال با حضور مهدی روشن فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

وی در تشریح جزئیات این پروژه‌ها اظهار داشت: این طرح‌ها شامل گازرسانی به 3 واحد صنعتی و تولیدی با هزینه اجرایی 47 میلیارد ریال می‌باشد. علاوه بر این، عملیات اجرایی سامانه‌های حفاظت الکترونیک با اعتبار 40 میلیارد ریال نیز آغاز گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: لازم به ذکر است که در حال حاضر، شهرستان فردوس از ضریب نفوذ 100 درصدی گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی برخوردار می‌باشد. این شهرستان مشتمل بر 3 شهر و 38 روستای بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی است.

وی افزود: همچنین 22 هزار و 752 مشترک در این شهرستان از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند که از این تعداد 17 هزار و 442 مشترک شهری و 5 هزار و 310 مشترک روستایی هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: در مجموع، طی هفته دولت، تعداد 84 پروژه با هزینه اجرایی 73774 میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی 8 پروژه با اعتبار 469 میلیارد ریال نیز آغاز می شود که تمامی هزینه و اعتبار این پروژه ها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح 44 پروژه گازرسانی در شهرستان طبس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها