افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 14 پروژه گازرسانی در خراسان جنوبی

در پنجمین روز از هفته دولت، 14 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 849 میلیارد ریال در شهرستان‌های سرایان، زیرکوه، عشق آباد و بشرویه در استان خراسان جنوبی افتتاح شد یا عملیات اجرایی آنها آغاز گردید.

به گزارش “پیام خاوران”، رحمان محمودی، در تشریح پروژه‌های روز پنجم از هفته دولت اعلام کرد: در راستای ادامه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان خراسان جنوبی، 14 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر 849 میلیارد ریال در شهرستان‌های سرایان، زیرکوه، عشق آباد و بشرویه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی گفت: در شهرستان سرایان، 9 پروژه با اعتبار 764 میلیارد ریال اجرا شد که شامل گازرسانی به 5 واحد صنعتی و تولیدی، اجرای خط تقویتی 10 اینچ دوست‌آباد-زنگویی، گازرسانی به طرح ملی مسکن شهر سه قلعه، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به طرح ملی مسکن شهر سرایان و آغاز عملیات اجرایی سامانه حفاظت الکترونیک می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در خصوص پروژه‌های شهرستان زیرکوه اظهار داشت: در این شهرستان، دو پروژه گازرسانی شامل افتتاح گازرسانی به طرح ملی مسکن حاجی‌آباد و اجرای سامانه‌های حفاظت الکترونیک ناحیه زیرکوه با مجموع هزینه اجرایی 56 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه، گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در سایت 5 هکتاری با اعتبار 15 میلیارد ریال انجام شد. همچنین در شهر عشق‌آباد طبس، گازرسانی به طرح ملی مسکن با هزینه 14 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

محمودی خاطرنشان کرد: در مجموع، طی هفته دولت، تعداد 84 پروژه با هزینه اجرایی 73774 میلیارد ریال در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی 8 پروژه با اعتبار 469 میلیارد ریال نیز آغاز می شود که تمامی هزینه و اعتبار این پروژه ها از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

انتهای پیام/ 102

بیشتر بخوانید   ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و عشایر از فردا آغاز می‌شود
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها