آغاز اردوی علمی دانش‌آموزان نخبه تحت‌حمایت کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی

معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت:اردوی علمی آموزشی فرهنگی  ویژه دانش‌آموزان نخبه تحت‌حمایت این نهاد از امروز آغاز شد

به گزارش “ پیام خاوران ” جمشید سورگی امروز در مراسم آغاز این اردوها در بیرجند اظهار داشت: به‌ منظور تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان نخبه تحت حمایت این نهاد، اردوی پیشرفت علمی، آموزشی و فرهنگی با حضور 180 نفر از این دانش‌آموزان در اردوگاه یادگاران امام(ره) برگزار می‌شود.

وی گفت:این دوره علمی ویژه دانش‌آموزان نخبه تحت حمایت کمیته امداد استان در پایه‌های یازدهم و دوازدهم و در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی از روز جمعه 16 شهریور شروع به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

معاون امور فرهنگی کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد:  این دوره مطالعاتی به همت گروه جهادی تحصیلی امین تهران و خیران در راستای تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

وی افزود:در این اردو از ظرفیت برترین اساتید جوان دانشگاه‌های کشوری و رتبه‌های برتر کنکور و المپیادهای  کشور برای تدریس مباحث آموزشی استفاده شده است.

سورگی با بیان این که این اردو با هدف عدالت آموزشی و در راستای توانمندسازی علمی و فرهنگی دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود ادامه داد: این دانش آموزان در آستانه کنکور و ورود به دانشگاه قرار دارند که با برگزاری این اردوهای آموزشی امیدواریم شاهد تقویت بنیه علمی و درخشش آنان در آینده باشیم .

انتهای پیام

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بازگشایی مدارس خراسان جنوبی از مهر ماه به‌صورت تدریجی و ترکیبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها