توزیع 900 بسته غذایی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ولادت رسول اکرام (ص) و آغاز سال تحصیلی جدید و هفته وحدت 900 بسته غذایی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان استان توزیع شد.

به گزارش “پیام خاوران“، علی عبدی در آیین توزیع 900 بسته غذایی و لوازم التحریر بین خانواده زندانیان که با حضور حجت السلام و المسلمین علی نسائی‌زهان، دادستان مرکز استان انجام شد، اظهار کرد: از این تعداد 450 پک تحصیلی به ارزش سه میلیارد و 110 میلیون ریال و 450 بسته غذایی به ارزش چهار میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری مجموع کمک‌های نقدی به خانواده زندانیان یک میلیارد و 960 میلیون ریال و مجموع کمک‌های غیرنقدی به خانواده‌های تحت پوشش انجمن هم 15 میلیارد و 330 میلیون ریال است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال 700 پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال توزیع کردیم، بیان کرد: همچنین اهدای چرخ خیاطی و تنور برای اشتغال خانواده زندانیان داشتیم و برگزاری کلاس‌های خیاطی هم به صورت مداوم برگزار می‌شود. مجموع کمک هزینه اشتغال خانواده زندانیان بیش از 300 میلیون ریال بوده‌ است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری اهدای لوازم خانگی از جمله یخچال، لباسشویی، کولر، پنکه، فرش به ارزش بیش از 950 میلیون ریال بوده است، گفت: در این مدت اهدای جهیزیه به ارزش بیش از 200 میلیون ریال و توزیع البسه و پوشاک به ارزش 110 میلیون ریال داشته‌ایم. آزادی زندانی، کمک هزینه پابند و اخذ رضایت شاکی به تعداد 40 نفر نیز به ارزش 2 هزار و 830 میلیون ریال  از دیگر کمک‌ها در سال جاری بوده‌است.

وی از برگزاری جشن نسیم مهر ویژه خانواده‌های تحت پوشش خبرداد و گفت: توزیع گوشت گرم به ارزش 120 میلیون ریال، کمک هزینه اجاره‌بهاء به ارزش 650 میلیون ریال، کمک هزینه دارو و درمان به ارزش 194 میلیون ریال در سال جاری داشته‌ایم. مجموع کمک هزینه تحصیلی واریز شده به حساب 346 خانوار تحت پوشش به ارزش یک میلیارد و 720 میلیون ریال بوده‌است. از ابتدای امسال نیز 961 بسته غذایی به ارزش 9 هزار و 610 میلیون ریال توزیع شده‌است.

بیشتر بخوانید   آمادگی استقرار پایگاه های اورژانس و هلال احمر در مجتمع های خدماتی رفاهی وجود دارد

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها