جذب ۳۹۰۰ مشترک جدید گاز در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: ۳ هزار و ۹۰۰ مشترک جدید گاز در استان طی شش ماهه اول امسال تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با جذب یک هزار و 730 مشترک شهری و 2 هزار و 160 مشترک روستایی مجموعاً 3 هزار و 900 مشترک جدید طی شش ماهه نخست سال جاری به خانواده شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزوده شد.

وی افزود: در حال حاضر 347 هزار و 630 مشترک گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 729 مشترک ساکن شهرها و 133 هزار و 236 مشترک در روستاهای استان حضور دارند. هم اکنون تمامی جمعیت استان خراسان جنوبی شامل 32 شهر و 2026 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به شروع فصل سرد امیدواریم مشترکین ضمن رعایت کامل نکات ایمنی، با رعایت دمای رفاه یعنی دمای بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی، علاوه بر یاری رساندن شرکت گاز در پایداری جریان گاز طبیعی، موجب کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده خود باشند.

وی همچنین از اجرای 94 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان خبر داد و گفت: با اجرای 32 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و 62کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع روستایی در مجموع طی شش ماهه نخست سال جاری 94 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر مجموعاً حدود 15 هزار 500 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است، افزود: از این مقدار شبکه حدود 3  هزار و 500 کیلومتر مربوط به شهرها و حدود 12 هزار کیلومتر مربوط به پروژه‌های روستایی است.

بیشتر بخوانید   افتتاح ۱۲ پروژه گازرسانی در شهرستان بیرجند

وی همچنین از واگذاری 263 اشتراک رایگان گاز به مددجویان نهاد‌های حمایتی طی این مدت خبر داد و گفت: شرکت گاز  خراسان جنوبی از ابتدای سالجاری افتخار واگذاری 230 اشتراک رایگان برای مددجویان کمیته امداد و 33  اشتراک رایگان برای مددجویان محترم سازمان بهزیستی را داشته است.

محمودی افزود: شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌ها، برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همکاری‌ مناسبی با کمیته امداد در ارائه خدمات گازرسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت داشته است که با یاری پروردگار برکات این اقدامات، شامل حال کارکنان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بیان کرد: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها