فرمانده سپاه ‌خراسان جنوبی: رسانه‌ها‌ی استان در محکومیت ‌فتنه اخیر به خوبی عمل کردند

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه به لحاظ رسانه‌ای، ارتباطات و فضای مجازی نسبتاً وضعیت خوبی در این استان داریم گفت: رسانه‌ها‌ی خراسان جنوبی ‌در محکومیت ‌فتنه اخیر به خوبی عمل کردند.

به گزارش ” پیام خاوران “، سردار سرتیپ پاسدار علی قاسمی در دیدار با ‌مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت رسانه‌های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همدلی و هم‌افزایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی خوبی در رسانه‌های استان  وجود دارد.

وی از خراسان جنوبی به عنوان استانی با غنای فرهنگی یاد کرد و گفت: همواره تربیت نیروی انسانی کیفی، خوش فکر، خلاق، مستعد و نخبه برای این استان و کشور مورد توجه بوده و بزرگان نام‌آوران عرصه‌های مختلف علم و ادب و هنر، ارتباطات، پزشکی، جغرافیا از فرزندان این سرزمین هستند.

فرمانده سپاه انصار‌الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش‌های فرهنگی استان اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در بین رسانه‌های استان انسجام و هماهنگی خوبی شاهد‌یم و از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان رضایت داریم و در این بخش هماهنگی و همکاری خوبی وجود دارد.

سردار قاسمی رسانه‌ها را اثرگذار و مهم خواند و اظهار داشت: رسانه‌های استان به خوبی در موضوعات مختلف از جمله گرانی در بازار، محکوم کردن جریان فتنه و مطالبه‌گری ورود کرده و پوشش داده‌اند و موضع‌گیری‌های سریع و خوبی داشته‌اند.

وی از خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار، مهم و فعال در کشور یاد کرد و گفت: خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی پرتوان و پرتلاش و فعال در عرصه‌های مختلف بدون تنش و هیاهو فعالیت کرده و ضمن انتشار مواضع و برنامه‌های بسیج، از عملکرد این خبرگزاری در استان رضایت داریم.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم نیز در این دیدار با بیان اینکه همدلی خوبی در عرصه رسانه‌ای استان وجود دارد، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم خود 7 سال است که با مشی کاملا حرفه‌ای و نگاه منصفانه در عرصه رسانه‌ای کشور فعال است.

بیشتر بخوانید   شالوده آینده جمهوری اسلامی در بیانیه «گام دوم انقلاب» نهفته است

 

مجید قلی‌زاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: وظیفه داریم با این نگاه رصد هوشمندانه و نقد منصفانه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده که الحمدالله با این رویکرد موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

 منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها