خنثی سازی تحریم ها با لبخند محقق نمی شود/لزوم حمایت از جوانان

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خنثی سازی تحریم ها با لبخند محقق نمی شود، گفت: مسئولان تمرکز امور را بر حمایت از جوانان و شرکت های دانش بنیان داخل قرار دهند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در نشست با جمعی از مسئولان در بیرجند بیان کرد: بالاترین ارزش برای جبهه ولایی، توانمند شدن و ایستادگی در مقابل تفکر لیبرالی غرب است.

وی با بیان اینکه هر جا که باور «ما می توانیم» ریشه دوانده، ایران اسلامی موفق و پیروز بوده است، افزود: همچنین هر کجا که از موضع سازش با دشمن وارد شده‌ایم خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد شده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه خنثی سازی تحریم‌ها با سازش و لبخند محقق نمی‌شود، اظهار کرد: مسئولان از نتایج مذاکره با غرب طی این سال‌ها درس بگیرند و تمرکز امور را بر حمایت از جوانان، شرکت‌های دانش بنیان و دیگر نهادهای توانمند داخلی قرار دهند.

 

کشورهای غربی هیچ گاه قابل اعتماد نیستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: رفتار کشورهای آمریکایی و اروپایی در جریان ویروس کرونا گواه محکمی از نوع تفکر غرب در برابر انسان‌ها است.

وی بیان کرد: در دوران سخت کرونا که علاوه بر مشکلات بهداشتی و درمانی، مسئله معیشت و اقتصاد مردم در دنیا دچار بحران شده بود، در شهرهای کشور کارهای بزرگ جهادی برای کمک به کادر درمانی و بهداشتی و معیشت مردم صورت گرفت.

 

بیشتر بخوانید 

امام جمعه بیرجند: همه افراد در نظام هستی پاسخگوی اعمال خود هستند

امام جمعه بیرجند: جوانان برای دفاع از عزت و کیان کشور سلاح شهید سلیمانی را بر دوش بگیرند

 

آیت الله عبادی با اشاره به رفتار غیر انسانی کشورهای آمریکایی و اروپایی در تحریم دارویی کشور در گذشته، گفت: کشورهای غربی نشان داده‌اند که هیچ‌گاه قابل اعتماد نیستند.

بیشتر بخوانید   عملکرد برخی افراد هیچ ربطی به انقلاب و اسلام ندارد

وی با بیان اینکه تجربه خون‌های آلوده به ایدز در سالهای گذشته بزرگترین سند رسوایی غرب است، تاکید کرد: این موضوع نباید در واردات واکسن کرونا باری دیگر تکرار شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: متأسفانه آمریکا پرستان داخلی و خارجی در مقابل تحریم دارویی آمریکا علیه ایران سکوت کردند و امروز که باید به توان داخلی کشور در تولید واکسن ایرانی افتخار کنیم، می‌گویند که واکسن را سیاسی نکنید.

وی با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و فرانسه هیچ‌گاه دلسوز مردم ایران نبوده و نیستند، افزود: اگر این کشورها دلسوز ملت ایران بودند پانسمان بیماران پروانه‌ای، حمل و نقل اقلام سلامت محور و بسیاری از داروهای دیگر را تحریم نمی‌کردند.

 

خباثت غرب علیه اشخاص انقلابی تمامی ندارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر بیش از صدها شرکت دانش بنیان در زمینه‌های داروسازی و سلامت با هدف قطع وابستگی کشور به غرب فعال هستند که بالاترین هدف آنان ارتقای کرامت انسان‌ها است.

وی با اشاره تحریم نهادهای انقلابی کشور از سوی آمریکا، گفت: آمریکا می‌داند که ایران اسلامی وقتی اراده کند، می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کند و خباثت‌های غرب علیه نهادها و اشخاص انقلابی ایران تمامی ندارد.

آیت الله عبادی بیان کرد: تحریم مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مؤسسه وابسته به این نهاد شرکت دانش بنیان برکت و همچنین سازمان‌های اقتصادی آستان قدس رضوی که موفقیت‌های زیادی در دستیابی به واکسن کرونا و تأمین مواد بهداشتی و درمانی کشور بدست آورده‌اند، در همین جهت است.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

بیشتر بخوانید   صنعت حمل و نقل مایه پیشرفت کشور است

 

وی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا هیچ‌گاه نتوانسته در روحیه خودباوری و تفکر ما می‌توانیم ملت ایران خللی وارد کند، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همواره مورد اعتماد و افتخار مردم بوده و در طول عمر بیش از چهل ساله انقلاب خدمات و اقدامات شایسته ای در زمینه اقتصادی، اجتماعی و در حال حاضر کرونا به ملت ایران ارائه کرده است.

منبع:مهر

انتهای پیام / ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها