امام جمعه بیرجند: جوانان برای دفاع از عزت و کیان کشور سلاح شهید سلیمانی را بر دوش بگیرند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جوانان ایرانی سلاح شهید سلیمانی را بر دوش می‌گیرند تا از عزت وکیان کشور دفاع کنند گفت: استکبار می‌خواهد ما تبدیل به نوکر استکبار شویم.

به گزارش “پیام خاوران “ ، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: بصیرت سرمایه بزرگ برای هر انسان است و دشمن به دنبال ضعیف شدن ملت ماست.

وی با بیان اینکه در برابر خواسته دشمن که ضعیف شدن ملت ایران آروزی آنهاست باید برنامه‌ریزی برای قوی شدن داشته باشیم افزود:کسی که بصرت و قدرت تشخیص دارد حق را از باطل تشخیص می‌دهد در غیر این صورت همه سرمایه خود را از دست داده است.

امام جمعه بیرجند گفت: مقاومت عزت آفرین است و دشمنان ما پایبند هیچکدام از قوانین فطری و انسانی نیستند، فرعون صفت‌ها همیشه میان قبایل و جوامع اختلاف افکنی می‌کنند تا بتوانند به سلطه خود در میان مردم ادامه دهند.

 

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بمناسبت ارتحال آیت الله مصباح یزدی

امام جمعه بیرجند: بصیرت کلید موفقیت‌ها است

عبادی بیان کرد: استکبار از قدیم به دنبال این بود تا ملت‌ها و جوامع را از نظر اقتصادی نیز به ضعف بکشاند تا بتواند به راحتی بر آنان حکومت کنند و از طرف دیگر نیز اقدام به شبهه افکنی در حوزه‌های فرهنگی و دینی نیز می‌کنند.

وی با بیان اینکه جای خالی مالک اشتر زمانه یک تسلیت حقیقی به ملت ایران دارد و به راستی شهادت برای سردار سلیمانی یک تولد جدید بود اظهار داشت: جوانان ایرانی اجازه نمی‌دهند که جای سردار سلیمانی خالی بماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن همواره کار خود را با حیله و تزویر پیش می‌برد، استکبار تنها زمانی از عناد دست بر می‌دارد که ما هم از همه داشته‌های معنوی و مادی خود دست برداریم و این موضوع را سازش کاران باید متوجه باشند.

بیشتر بخوانید   پرداخت ۷۱ درصدی مطالبات گندم‌کاران خراسان جنوبی

عبادی با بیان اینکه از هر قطره خون که به ناحق از این شهید بر زمین ریخت یک سردار حاج قاسم سلیمانی دیگر سربلند خواهد شد افزود: جوانان ایرانی سلاح شهید بزرگ را بر دوش گرفته و از ناموس، عزت و کیان کشور و اسلام با شجاعت و مجاهدانه دفاع خواهند کرد.

وی ادامه داد: استکبار می‌خواهد ما چون بن سلمان تبدیل به نوکر و به عبارت خودشان گاو شیرده استکبار شویم که این موضوع با عزت ما ناسازگار است و در چنین شرایطی شناخت دشمن نیاز به بصیرت دارد تا بتوان حق از باطل را به درستی شناخت.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا با اقداماتی که انجام می‌دهد کشورها را به ضعف برساند گفت: معامله قرن مطرح شده توسط استکبار و آمریکا یک حیله است و آنان در موضوع فلسطین تاکنون جنایت‌های عدیده‌ای مرتکب شده‌اند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها