امام جمعه موقت بیرجند:

جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه در جایگاه والایی قراردارد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه ،جمهوری اسلامی ایران جایگاه والایی قرار دارد، گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی به حاکمیت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل و ما در زمینه‌سازی و سربازی امام زمان(عج) توفیق یابیم.

به گزارش  پایگاه خبریپیام خاورانحجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه دشمنان دین و جریان حق در 40 سال پس از انقلاب اسلامی جنایات گوناگونی در کشور، منطقه و جهان انجام داده که وصف ناشدنی است اظهار داشت: انسان در مسیر الهی از هدایت خاص خداوند برخوردار می‌شود و از ظلمت‌ها وحجاب جهل نجات می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از آلودگی‌ها، فسادها، مقام پرستی‌ها در جهل و حب به دنیا است افزود: در ایران بعد از 14 قرن از صدر اسلام بسیار مبارزه و دشمنی شده اما مردم به واسطه ایمان و حضور امام خمینی(ره) حاضر بوده و برای دین از جان مایه گذاشتند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: انسان باید تحت ولایت خدا اندیشه الهی باشد تا در سایه ولایت الهی پیوسته نور است و باید پیوسته به انقلاب اسلام افتخار کنیم.

نوفرستی با بیان اینکه قیام مردم قم در 19 دی ماه سال56 زمینه‌ساز نهضت انقلاب اسلامی شده وامید است همچنان راه شهدا و علما را دنبال کنیم، افزود: با وجود همه دشمنی‌ها با حق اما عاقبت حق برای حق است.

وی بیان کرد: دشمنان دین چهل سال در مقابل خیزش مردمی و انقلاب اسلامی جنایت‌های زیادی در ایران و سطح منطقه انجام داده‌اند و اروپایی به بهانه‌های مختلف پای یهودیان و صهیونیستها را به فلسطین باز کردند.

نوفرستی افزود: تاکنون جنایت‌های زیاد آمریکا، اروپا، اسرائیل در کشورهای عراق، لبنان، افغانستان و سوریه انجام داده‌اند اما ایران مقتدر و عزتمند از کشورهای منطقه در برابر دشمنان بسیار حمایت کرده و باید مسلمانان منطقه نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید   ۸۰ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و ولایت‌فقیه در چه جایگاه والایی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی به حاکمیت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل و ما در زمینه‌سازی و سربازی امام زمان(عج) توفیق یابیم.

نوفرستی افزود: رضاخان در کشف حجاب تلاش‌های زیادی داشت که هنوز آثار سوء آن در کشور وجود دارد اما اگر خوب بنگیریم اروپا و آمریکا که مدعی آزادی هستند امروز در کجا و ایران در کجا قرار دارد.

وی بیان داشت: انسان موجودی مختار است که می‌تواند  یا در مسیر حق حرکت یا مانند حیوانات خود درگیر مطامع مادی و دنیوی محدود کند در حالی که بنابر روایات دنیاگرایی منشا بسیاری از آلودگی ها و خطاها است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مسلمانان منطقه باید هوشیار باشند زیرا عربستان که مدعی خادم الحریمن بوده امروز چه می‌کند بیان کرد: امروز به اعتراف جهان ایران ایفاگر نقش اصلی در منطقه است.

نوفرستی افزود: امروز به برکت حمایت و قدرت انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی در برابر حزب الله شکست‌های متعددی داشته و در برابر رزمندگان حزب الله زمین‌گیر شده است.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها