فعالیت 50 اکیپ راهداری خراسان جنوبی در عملیات برفروبی جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از برفروبی محورهای مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: بیش از 450 تن شن و نمک در این عملیات‌ها مصرف شد.

به گزارش “پیام خاوران”، اسدالله جلال‌زاده در جمع خبرنگاران از فعالیت  50 اکیپ راهداری زمستانی طی بارش‌های 24 ساعت گذشته خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به فعال بودن قرارگاه استانی راهداری زمستانی، از ابتدای طرح راهداری زمستانی بیش از 19 باب راهدارخانه بین راهی و 50 اکیپ راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و باران در شهرستان‌های بیرجند، قاین، سربیشه، درمیان، فردوس و سرایان، بیش از 150 نفر از راهداران استان با برفروبی و شن و نمک پاشی مداوم محورها مانع از انسداد راه‌های استان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه طی بارندگی‌های 24 ساعت گذشته در 17 محور اصلی و شریانی و 43 محور روستایی شاهد بارشها بودیم گفت: بیش از 90 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل برفروب، شن و نمک پاش، گریدر، لودر و پیکاپ، و بیش از 140 نفر نیروی راهدار به برفروبی 400 کیلومتر از انواع راههای استان پرداختند.

وی یادآورشد: برای برفروبی محورهای مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته بیش از 450 تن شن و نمک مصرف شده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گروه جهادی "شهید ناصری" لبخند مهربان را به نیازمندان بیرجند هدیه کرد + تصاویر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها