دلنوشته| ” مهدی جان”؛همه تو را می‌خوانند…

وقتی به ابتدای جاده جمکران می رسیم می پرسیم ، پس امام ما کی می آید؟ ای جاده نور و روشنایی!ای جاده امید ، پس پناه ما کی می آید؟! اینک نوبت ماست که او را یاری کنیم تا اشتیاق ظهور در انتظارمان نمایان باشد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  امام خوبان، حالا وقتش رسیده بیایی، همه دست به دعا برداشتند، روز تولدت فرا رسیده ، بیا ، جمکران را ببین، همه تو را می‌خوانند، همه از دغدغه های روزگار دست برداشته اند و به جمکران آمده‌اند، از روزهای قبل به یادت بوده‌اند تا این روز فرا رسد و به زیارتت بیایند، همه دلتنگ تو هستند و می‌دانند نگاهشان می کنی، در کنارشان هستی، ولی چشمانش گناهکار نمی‌گذارد من ، تو را ببینم.

آخر کی انتظار به سر می‌آید، چهل روز دعای عهد خواندیم و با تو عهد بستیم و هر روز عهد تازه من و تو؛ با صدای غریبانه تو را طلبیدیم و در جست و جوی توهر روز پر کشیدیم، مهدی جان اگر باز هم سال ها در غربت باشیم عهد من و تو هر روز افزون تر می‌شود  و گام هایمان پرامیدتر و همه منتظریم که زودتر بیایی!

وقتی به ابتدای جاده جمکران می رسیم می پرسیم ، پس امام ما کی می آید؟ ای جاده نور و روشنایی!

ای جاده امید ، پس پناه ما کی می آید؟! اینک نوبت ماست که او را یاری کنیم تا اشتیاق ظهور در انتظارمان نمایان باشد.

مهدی جان! ای کاش قبلم را در می‌آوردی و پیش خود نگاه می‌داشتی تا مطمئن شوم هیچکس غیر از شما در آن راه نمی یابد وهمیشه به همین اندازه شما را دوست داشته باشم و آنچنان که شایسته اطاعت شما است اطاعت کنم، و برای آمدن شما لحظه شماری کنم. بعضی وقت ها که کمتر به یاد شمار هستم می ترسم ، می ترسم که مبادا! شما را فراموش کرده باشم.

بیشتر بخوانید   آغاز دوره روزنامه نگاری مقدماتی در خراسان جنوبی

مهدی جان! شیطان را از ذهن من دور کن تا عبودتیم کامل شود و مطیع اوامرشما باشم؛ افکار من را قوی کن تا از وسوسه‌های شیطان نجات یابم و یادت را در دل من چون آتش شعله ور کن نه مثل شمعی که سوسو می زند و با هر نسیمی و دسیسه ای خاموش شود . این تولد را آخرین تولد بدون حضور خود قرار بده تا ما هم توفیق دیدارت را و خدمت در کنار پرچمت را داشته باشیم.

مهدی جان! به من نظری کن که آن گون که شما می پسندید خود را بسازم که از یاران شما باشم و این لیاقت را به من بده  که در دغدغه های زندگی ، شما بالاترین این دغدغه ها باشید، و فقط شما باشید و یاد شما و دعا برای شما ، از اعماق قلبم بارها و بارها می گویم دوستت دارم و افتخار می کنم که مسلمانم و چنین امام خوبی دارم، آن مسلمانی که دوست واقعی شما باشد و جانش را زیر پاهای شما می اندازد، امام خوبان ، همه شما را دوست دارند، حتی بچه ها با شنیدن نام شما احساس خوبی پیدا می کنند، چرا ما لیاقت منتظر واقعی بودن را نداریم ، چرا آنچنان که باید، زمینه و شرایط را برای شما آماده نمی کنیم، شمایی که از همه مهربانتری ، چرا مثل کسی که مهربان زندگی اش که پدر و مادر می‌باشد، برای نبودن شما و دوری از شما ، زاری و گریه نمی‌کنیم. آقا جان! بی تابی ما را به آن درجه برسان که یاران واقعی واقعی شما باشیم.

بیشتر بخوانید   زیر ساخت های فرهنگی و هنری در حوزه استانی ضعیف است/فرهنگ زیربنای رشد جامعه

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها