تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر در بیرجند

۳۰ برتر جشنواره مالک اشتر و طرح‌های تمرکزی لبیک قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰، با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در بیرجند تجلیل شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، امیر سرتیپ آذریان در این مراسم گفت: بعد انقلاب ارتش علاوه بر مجاهدت در سنگر‌های دفاع مقدس و میدان‌های دفاعی نظامی، ارزش‌ها را در جبهه‌های سیاسی بصیرتی حفظ کرد چرا که مشارکت سیاستی خود نوعی امنیت آفرینی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش قبل از پیروزی انقلاب گوش به فرمان امام راحل بود و پس از انقلاب هم همیشه و در همه صحنه‌های از جمله دفاع مقدس در وسط میدان بوده و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده است.

آذریان افزود: امروز هم ارتش در میدان محرومیت زدایی و سیل و زلزله در کنار مردم است و علاوه بر آن در ۶ هزار کیلومتر از مرز‌های کشور در کنار مرزبان غیور به حفظ از کیان جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند.

وی با اشاره به حضور ارتشیان در همه حماسه‌های کشور گفت: حضور بیش از ۹۷ درصدی خانواده بزرگ نیروی زمینی ارتش در انتخابات گذشته نشان از این داد که این بار هم در ۸ تیر با حضور خود فردی اصلح و کارآمد را بر اساس منویات مقام معظم رهبری انتخاباب خواهند کرد.

امیر شاطری ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: خشنودی و لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب، هدف همیشگی مجاهدت سرباز ولایت است و به کوری چشم بدخواهان با تمام توان در مسیر اقتدار، بصیرت و تامین امنیت گام بر خواهیم داشت.

در این مراسم از خانواده شهدا، بازنشگستگان و کارکنان مرکز آموزش ۰۴ تجلیل و به تعدادی از سربازان سردوشی اعطا شد و سربازان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

بیشتر بخوانید   نمایش پارچه برک بافته شده عشایر بشرویه در ویترین مغازه های اروپا

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش همچنین در بازدید از منازل سازمانی و تعاونی مسکن کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت:با تدابیر رهبری از سال ۹۷ ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در کشور آغاز شده که بخشی تکمیل و مابقی تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایبان خواهد رسید.

امیر آذریان افزود: ۲۶۴ واحد سازمانی در بیرجند و ۹۰ واحد سازمانی در نهبندان در حال ساخت است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها