پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت روز مهندس

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، متن پیام مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل به این شرح است.
پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت دانشمند فرزانه ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، فرصت مغتنمی برای پاسداشت اندیشه، خلاقیت، نوآوری و تلاشهای ارزنده مهندسانی است که با دانش، تعهد و روحیه جهادی خود، مسیر توسعه و آبادانی کشور را هموار میسازند.
بیتردید پیشرفت، پایداری و ارتقای زیرساختهای حیاتی بهویژه در صنعت راهبردی برق، مرهون همت والای مهندسان متعهد و متخصصی است که با تکیه بر دانش روز و تجربه میدانی، نقشآفرینی مؤثری در تأمین برق پایدار، افزایش بهرهوری شبکه و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان ایفا میکنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام مهندسان بزرگ ایران اسلامی، این روز پرافتخار را به همه مهندسان خدوم و پرتلاش، بهویژه خانواده بزرگ مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از تلاشهای ارزشمند آنان صمیمانه قدردانی مینمایم.
توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی این عزیزان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای صنعت برق کشور از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
برچسب ها :#صنعت_برق_هميشه_بيدار ، توزیع برق خراسان جنوبی ، روز مهندس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0