دسته‌بندی‌های خبر: اخبار استان، اخبار برگزیده استان، اقتصادی، صنعت برق خراسان جنوبی
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فوریه 2026 - 10:03
کد خبر : 71799
| نویسنده: محمد قربانی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت روز مهندس
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی، فرارسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس را به جامعه مهندسی کشور به‌ویژه مهندسان تلاشگر صنعت برق استان تبریک گفت.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، متن پیام مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل به این شرح است.

پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت دانشمند فرزانه ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، فرصت مغتنمی برای پاسداشت اندیشه، خلاقیت، نوآوری و تلاش‌های ارزنده مهندسانی است که با دانش، تعهد و روحیه جهادی خود، مسیر توسعه و آبادانی کشور را هموار می‌سازند.

بی‌تردید پیشرفت، پایداری و ارتقای زیرساخت‌های حیاتی به‌ویژه در صنعت راهبردی برق، مرهون همت والای مهندسان متعهد و متخصصی است که با تکیه بر دانش روز و تجربه میدانی، نقش‌آفرینی مؤثری در تأمین برق پایدار، افزایش بهره‌وری شبکه و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان ایفا می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام مهندسان بزرگ ایران اسلامی، این روز پرافتخار را به همه مهندسان خدوم و پرتلاش، به‌ویژه خانواده بزرگ مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از تلاش‌های ارزشمند آنان صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی این عزیزان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای صنعت برق کشور از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.