رشد 45 درصدی تولید انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر از تحقق رشد 45 درصدی تولید انواع تایر رادیال سواری در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته در این کارخانه خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمد حسین زینلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شش ماه نخست امسال بیش از 2 میلیون و 720 هزار حلقه انواع تایر رادیال سواری به وزن بالغ بر 20هزار و893 تن در این کارخانه تولید و روانه بازار مصرف شده است.

وی افزود: براساس فرامین مقام معظم رهبری(مدظله) و در راستای تحقق شعار سال 1403 که جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، در مدت یاد شده،تولید انواع تایر رادیال سواری در این کارخانه 45 درصد رشد نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر بیان کرد: در مدت یادشده ، 47 سایز و طرح مختلف انواع تایر رادیال سواری با اندازه رینگ 13 تا 20 اینچ در این شرکت تولید شده است.

زینلی با بیان اینکه از این تعداد، 4 سایز و طرح جدید برای اولین بار در این کارخانه طراحی و تولید شده است تصریح کرد: برنامه ریزی ها جهت تولید چند سایز و طرح مختلف تا پایان امسال صورت گرفته است که با همت و تلاش ارزشمند مدیران و کارکنان تلاشگر به این مهم دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چگونه کویرتایر به عنوان واحدکارگری نمونه در سطح ملی انتخاب شده است؟

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها