سرمایه گذاری 215 میلیارد ریالی برای تقویت زیرساخت های مناطق عشایری خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از واریز۲۱۵ میلیارد ریال به مناطق عشایری استان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران، علی کریمدادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی در شش ماهه نخست سال جاری از محل عوارض ارزش افزوده وصول شده، مبلغ 215 میلیارد ریال به حساب اداره کل امور عشایر استان جهت هزینه کرد در مناطق عشایری واریز کرده است.

وی افزود: نظام مالیاتی کشور و هزینه کرد مالیات و عوارض در راستای توسعه و بهبود طرح‌های عمرانی، خدماتی و خصوصاً زیرساختی نشان داده که به عنوان یک درآمد پایدار و قابل اتکاء، می‌تواند نقش قابل توجهی ایفا کند و با توجه به حساسیت حوزه عشایری استان جهت توسعه بخش‌های زیرساختی و خدماتی در سال جاری شاهد بهره ‌رداری و تجهیز ناوگان خدمت رسانی مانند دستگاه گریدر، بیل میکانیکی و … و همچنین تکمیل و تجهیز بخش‌های خدماتی حوزه عشایری بوده‌ایم.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی همچنین از واریز مبلغ یک هزار و 212 میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و 723 میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان در شش ماهه نخست سال 1403 خبر داد.

کریمدادی، اظهار داشت: علاوه بر این، مبلغ 246 میلیارد ریال به‌عنوان سهم توسعه‌نیافتگی مناطق شهری و روستایی استان به ‌منظور رفع محرومیت و ارتقای سطح رفاه در این مناطق به حساب وزارت کشور واریز شده است.

وی از واریز یک هزار و 86 میلیارد ریال به بخش سلامت و 76 میلیارد ریال به توسعه ورزش استان خبر داد و افزود: این مبلغ برای هزینه‌کرد در استان خراسان جنوبی به منظور بهبود خدمات سلامت عمومی و توسعه ورزش در مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و همچنین تقویت زیرساخت‌های ورزشی به ویژه برای معلولان و جانبازان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید   گلایه مردم بیرجند از فعالیت ۴۰ درصدی ناوگان اتوبسرانی بیرجند تا قیمت‌های متفاوت آژانس‌ها

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها