مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی :

سومین جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:سومین جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی با هدف شناسایی و معرفی کتب برتر، ٣١ خردادماه جاری در بیرجند برگزار می شود

ناصر نبی زاده  در گفت وگو با خبرنگار  پایگاه خبری “پیام خاوران “ اظهار داشت: شناسایی و معرفی کتب برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب از جمله اهداف برگزاری سومین جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی است.

 

وی به ضوابط و شرایط شرکت در این جشنواره اشاره کرد وگفت: آثار ارسالی شامل تالیف، ترجمه،‌ گردآوری، احیا، تصنیف و تصحیح متون باید در بازه زمانی مهرماه ۹۶ لغایت پایان اسفند ماه ۹۷ چاپ و منتشر (چاپ اول) شده باشد وپدیدآورندگان استانی صاحب اثر باید ساکن در استان باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  با بیان اینکه پدیدآورندگان صاحب اثر باید در رابطه با خراسان جنوبی تالیفاتی داشته باشند، خاطر نشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار منتخب ارسالی برای مقاصد فرهنگی، هنری و اقتصادی استفاده کند.

 

نبی زاده  با بیان اینکه آثار ارسالی در تمامی موضوعات مورد پذیرش است افزود: به آثاری که با محورها و موضوعات فراخوان همخوانی نداشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد و دبیرخانه جشنواره، تعهدی در قبال عودت و ارسال آثار ندارد.

 

وی بااشاره به جوایز نفرات برتر این جشنواره گفت: به نفر اول لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح سپاس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم لوح سپاس جشنواره به همراه مبلغ ۱۰ میلیون ریال داده می‌شود.

بیشتر بخوانید   ۴۵ قطعه زمین از اراضی پادگان به شهرداری بیرجند واگذار شد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره، ارسال ۳ جلد از کتاب به دبیرخانه جشنواره و ارسال کپی شناسنامه و کارت ملی مولف به همراه یک قطعه عکس به دبیرخانه را از جمله ضوابط ارسال آثار ذکر کرد.

 

نبی‌زاده آخرین مهلت ارسال آثار و فرم شرکت در جشنواره را ٣١ خرداد ماه امسال ذکر کرد و گفت: زمان و مکان اختتامیه این جشنواره بزودی اعلام می شود.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها