آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی به ۱۸ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند تعداد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی را ۱۸ نفر اعلام کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند تعداد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی را ۱۸ نفر اعلام کرد.
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) بیرجندبا اشاره به نحوه ارائه آموزش به گروه های هدف مختلف در بیمارستان امام رضا(ع) به عنوان یک الگوی ارزشمند خاطرنشان کرد: ارائه آموزش ها در این بیمارستان در فضای باز و رعایت فاصله مناسب انجام می شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید براینکه مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند و در خانه بمانند گفت: آزمایشگاه ویروس شناسی کرونا ویروس در بیمارستان ولیعصر(عج) راه اندازی شد و کار ۱۲ نمونه در این آزمایشگاه انجام شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به جهادگران عرصه سلامت خدا قوت و خسته نباشید گفت و از زحمات تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف ۱۱ هزار و ۶۳۱ عدد دستکش طبی احتکار شده در این شهرستان خبر داد.
ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ادارات و دستگاه های اجرایی خراسانجنوبی را در روز شنبه 17 اسفند ماه تعطیل کرد.
طرح عید مهربانی با هدف توزیع بسته های مواد غذایی و شوینده بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند با کمک خیرین و به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی اجرا می شود.
در پی ورود پدیده ویروس کرونا به کشور و درگیر کردن بخشی از سلامت جامعه شاهد اقدام پیشگیرانه در سطح استان از جمله فعالیتهای اطلاع رسانی و آگاهسازی هستیم.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از تشدید طرح ممنوعیت عرضه و استفاده از قلیان در قهوه خانه ها و سفره خانهها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا در بقاع متبرکه استان اقدامات پیشگیرانه در کلیه امامزادگان و بقاع متبرکه استان به صورت روزانه انجام میشود.