۲۲ بهمن نقطه اوج وحدت و حضور با بصیرت ملت ایران است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: ۲۲ بهمن نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت ایران است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی طی اطلاعیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: ۲۲ بهمن نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت ایران است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: بدون تردید آنچه تاکنون توانسته ماندگاری انقلاب اسلامی و توسعه کرانه های نفوذ گفتمان آن در پهنه گیتی را پدید آورد، درحقیقت همان مولفه ها وارکان سه گانه آن یعنی “اسلام” ، “رهبری” و “مردم” بوده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی وامام جمعه بیرجند گفت: حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تجلی وحدت و همدلی ملت با آرمان های انقلاب اسلامی است.
فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند با بیان اینکه ۱۹ بهمن ماه ۵۷ سندی از حماسه و ایثار و برگ زرینی از اقدامات نیروی ولایی ارتش است گفت: این اقدام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه در بحث مفاسد اقتصادی باید با قاطعیت تمام برخورد شود گفت: خطر مفاسد اقتصادی کمتر از خطر آمریکا نیست.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بصیرت شاخصه اصلی ارتش اسلام است، گفت: هر فردی در هر جایی چنانچه بصیرت خود را از دست دهد دیگر ارتباطش را با خدا قطع کرده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۰۰ نقطه از استان برگزار می شود.
امام جمعه بیرجند گفت: تریبون ها باید به جنگ های روانی دشمنان توجه داشته باشند، اما هنگامی عطش مردم فرو می نشیند که بدانند مسئولین در یک ساز و کار منظمی نسبت به وضع موجود و آینده به گونه ای کار می کنند که افق روشنی برای مردم دیده باشند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه گروههای جهادی و محرومیت زدایی در استان کارنامه درخشانی دارند گفت: حال که دشمن در بحث اقتصادی به دنبال از پا درآوردن کشور است همه وظیفه داریم به هر میزان که میتوانیم در جبهه اقتصادی تلاش کنیم.
جشنهای ویژه چهلمین فجر انقلاب اسلامی با گلباران تمثال امام راحل در شهرهای خراسان جنوبی آغاز شد.