دوربینهای پایش تصویری در بازار مرکزی بیرجند تا 3 ماه آینده نصب شود
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: باید تا سه ماه آینده دوربینهای پایش تصویری در بازار مرکزی بیرجند به منظور پیشگیری از سرقت نصب شود که در این راستا باید شهرداری و اصناف پای کار باشند.












