ابتلای ۳۳ درصد کادر سلامت خراسان جنوبی به کرونا/دورهمی ها لغو شود
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: ۳۳ درصد از پرسنل حوزه سلامت و ۵۰ درصد از جامعه پرستاری در استان تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: ۳۳ درصد از پرسنل حوزه سلامت و ۵۰ درصد از جامعه پرستاری در استان تاکنون به کرونا مبتلا شده اند.
داستان بیرجند با اشاره به گره ۱۳ ساله اجرای طرح انتقال صنوف آلاینده بیرجند از تنظیم صورتجلسه برای رفع این مشکل و ضربالاجل برای اجرایی شدن آن خبر داد.
در اجرای طرح منع تردد روزانه و شبانه کرونایی، هزار و ۶۰۰ راننده در خراسان جنوبی جریمه و اعمال قانون شدند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای خراسان جنوبی اولویت نخست این شرکت را تغذیه سفرههای آب زیرزمینی اعلام کرد و گفت: پساب فاضلاب را رهاسازی میکنیم تا دشت تشنه بیرجند به حالت اولیه برگردد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس شیوهنامه ابلاغی،دانشآموزان پایههای اول و دوم ابتدایی در دروس فارسی و ریاضی، آزمون عملکردی بهصورت حضوری در مدرسه، با گروهبندی دانشآموزان و رعایت کامل شیوهنامههای بهداشتی برگزارمی شود.
پلیس راه خراسان جنوبی درخصوص افزایش تردد در محورهای روستایی هشدار داد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: عادی انگاری شرایط و نداشتن حساسیت لازم نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی به سلامت عمومی لطمه میزند.
دبیر کمیته حمایتی قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی استان خراسان جنوبی گفت: توزیع کمکهای مؤمنانه مرحله سوم با اولویت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و جامعه هدف تعیین شده در محلات صورت میگیرد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان با فرهنگ غنی و مفاخر و علمای فراوان دارای استعدادهای زیادی است و استانی محروم نیست بلکه نیازمند معرفی است.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خراسان جنوبی، ابتلای بانوان به کرونا در استان به ۴۹ درصد کل آمار ها رسیده است.