شناسایی ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد.
در حالی فردا روز طبیعت است و باید در خانه بمانیم و به پویش ورزشی درخانه بمانیم بپيونديم چرا که تمامی بوستانها، پارکهای جنگلی، امامزادگان خراسان جنوبی فردا تعطیل و میزبان مردم نیست.
استاندار خراسان جنوبی از اجرای قاطعانه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد وگفت: با همت همه دست اندرکاران به ویژه عزیزان نیروی انتظامی و البته با همراهی مردم، طرح تا این لحظه به خوبی اجرا شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.
شهردار بیرجند گفت: برابر دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی، ۵۰ بوستان در شهر بیرجند با نصب بنر تعطیل شد و شهروندان از ورود به این بوستانها خودداری کنند.
عضو هیأت مدیره هیئت ابوالفضلی بیرجند از توزیع شیرینی جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در بین خانواده های سربازان خط مقدم جبهه سلامت خبر داد
تمامی مراحل کفن و دفن متوفیان بیماری کرونا براساس استفتاء مقام معظم رهبری و با حضور ناظران شرعی و نمایندگان بهداشت در خراسان جنوبی انجام میشود.
استاندار خراسان جنوبی از کاهش ۷۱ درصدی مسافرت ها در سطح استان خبر داد و گفت: طرح «فاصلهگذاری اجتماعی» که مطالبه جدی مردم بود، با استقبال مواجه شده و علیرغم ایجاد محدودیت،شاهد همراهی خوب مردم هستیم.
فرمانده انتظامي استان از كشف 149كيلو و 440 گرم ترياك و حشيش از قاچاقچيان مواد مخدر خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی بیرجند تعداد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی را تا این لحظه ۲۵۱ نفر اعلام کرد.
نسیم مهر رضوی به پاس تلاشهای شبانه روزی مدافعان سلامت در بیمارستانهای خراسان جنوبی پیچید تا از بار خستگی پزشکان و پرستاران کم و نور امید در دل بیماران کرونایی روشن شود.