الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری
در ستاد مدیریت مصرف انرژی شهرستان درمیان بر الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری تأکید ویژه شد.
در ستاد مدیریت مصرف انرژی شهرستان درمیان بر الزام ادارات به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعت اداری تأکید ویژه شد.
معاون حملونقل ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای خراسان جنوبی از ثبت 1490 مورد تخلف اضافهتناژ در سطح محورهای استان طی دو ماهه سالجاری و همچنین صدور 202 پروانه عبور بار ترافیکی با هدف مدیریت ایمن تردد خبر داد.
مدیر توزیع برق خوسف گفت: با اجرای طرح ملی سامان پایداری شبکه توزیع برق در این شهرستان افزایش یافت
امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با بیان اینکه دشمنان نااهل نمیدانند که تمدن درخشان ما با آسیب به چند ساختمان نابود نمیشود گفت: رمز قدرت این ملت در تمدن کهن و ایمان عمیق آنهاست
استاندار خراسان جنوبی گفت: محدودیتی در واگذاری زمین به جوانان متقاضی مسکن در روستاها نداریم.
امام جمعه موقت بیرجند بر ایستادگی در برابر متجاوزان، تحقق شعار سال 1405 و صیانت از حقوق ملت تاکید کرد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاههای صنایع دستی و نوروزگاهها در بیش از ۴۳ نقطه استان برپا شد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: تسهیل شرایط برای سفر ایمن و آرام مسافران مورد تأکید است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: رمز موفقیت کشور در شرایط کنونی، اتحاد و همدلی است.
شعب و سرپرستیهای بیمه کوثر در ایام تعطیلات عید نوروز بهصورت کشیک از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده خدمترسانی به مردم عزیز هستند.