4500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سطح کشور نصب می‌شود

4500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سطح کشور نصب می‌شود

معاون فنی و مهندسی سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق از نصب چهار و 500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سطح کشور طی سال آینده خبر داد و گفت: مصرف برق کشور در حال افزایش است بنابراین توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر باید در مدت کوتاهی اتفاق بیفتد.

11 پروژه برق رسانی در بیرجند به بهره برداری رسید

11 پروژه برق رسانی در بیرجند به بهره برداری رسید

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از ۱۱ پروژه برق‌رسانی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آغاز شد که 8800 خانوار از آنها بهره‌مند شدند.

کسب رتبه چهارم کشور در استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری توسط خراسان جنوبی

کسب رتبه چهارم کشور در استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری توسط خراسان جنوبی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: این سازمان طبق ارزیابی انجام شده توسط سازمان ملی بهره‌وری در زمینه فرایند استقرار چرخه مدیریت بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان حائز رتبه چهارم کشوری شد.