ورودی و خروجی شهرهای خراسان جنوبی ایمن سازی شد

ورودی و خروجی شهرهای خراسان جنوبی ایمن سازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای ممنوعیت و کنترل ناوگان در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های استان برای کاهش ابتلا و تلفات ناشی از ویروس کرونا، ایمن سازی شد.

آماده باش 145 راهدار و 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

آماده باش 145 راهدار و 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای طرح ترافیک زمستانه در سال 99 که از 20 آذرماه لغایت 25 فروردین ماه اجرا می شود خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح، 145 نفر از پرسنل راهداری به صورت آماده باش هستند.