طرح سفیر انرژی در خراسان جنوبی اجرا میشود
سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طرح سفیر انرژی به منظور آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی در استان اجرا میشود.
سرپرست شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طرح سفیر انرژی به منظور آموزش نکات ایمن و استفاده بهینه از گاز طبیعی در استان اجرا میشود.
سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی از مصرف 960 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست سالجاری در استان خبر داد.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مراسم معارفه سرپرست شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: متاسفانه مبادی تولید به تناسب توسعه گازرسانی رشد نکرده است اما در تلاشیم تا پایان دولت سیزدهم گازررسانی روستایی را به پایان برسانیم.
محمدرضا عابدانی با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به عنوان سرپرست منطقه خراسان جنوبی منصوب شد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: بهره مندی 302 روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی طی فعالیت یکساله دولت مردمی سیزدهم، نشان از تاکید دولت در توزیع عدالت به خصوص در مناطق محروم دارد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و بهره مندی 100 درصدی استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی، سجاد خسروی رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان، دور استان را با طی مسافت 800 کیلومتر رکاب می زند.
استاندار خراسان جنوبی گفت: در همین یک سالی که از عمر دولت سیزدهم سپری شده کارهای خیلی بزرگ، زیربنایی و اساسی در کشور و استان شروع شده است.
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی 44 پروژه گازرسانی شهرستان طبس با اعتبار 258 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: با حرکتی جهشی و انقلابی صد درصد استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از فتح قله دماوند توسط 7 نفر از کارکنان این شرکت خبر داد.