قدردانی از اقدامات کرونایی شرکت گاز خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :به دلیل اقدامات ارزشمند صورت گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، امور HSE شرکت ملی گاز ایران با ارسال تقدیر نامه ای از عملکرد شرکت گاز خراسان جنوبی تقدیر کرد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :به دلیل اقدامات ارزشمند صورت گرفته در زمینه مقابله با ویروس کرونا، امور HSE شرکت ملی گاز ایران با ارسال تقدیر نامه ای از عملکرد شرکت گاز خراسان جنوبی تقدیر کرد.
مدیرشرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵ هزار و ۵۹۲ تن گاز مایع در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:شهرستان سرایان با بهره مندی100 درصد خانوار شهری و 98 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به عنوان اولین شهرستان سبز خراسان جنوبی معرفی می گردد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :در حال حاضر 402 روستا در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 222 روستای دیگر نیز در این شهرستان های مرزی در دست اجرا می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:اخذ استعلام کتبی و مجوزهای قانونی از شرکت گاز قبل از انجام حفاری در شهرها و روستاهای گاز دار استان الزامی است.
چندسالی است که گاز به شهرستان درمیان رسیده ولی نبود جایگاه CNG معضلی برای رانندگان شده است.
روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی از قطع 12 ساعتي گاز برخی مشتركين روستاهای خانکوک و حسین آباد خبر داد
در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، اجرای انشعاب جهت گازرسانی به فاز2 کارخانه کاشی فرزاد انجام گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با هدف کاهش مصرف گاز طبیعی، طرح ملی اصلاح و بهینه سازی واحدهای مسکونی و تجاری همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) ، پاسخگوی درخواست ها و مشکلات هم استانی های گرامی شد .