مصرف بالغ بر 961 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف بالغ بر 961 میلیون متر مکعب گاز طبیعی ازابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف بالغ بر 961 میلیون متر مکعب گاز طبیعی ازابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان خبر داد.
مدیر عامل شرکت گازخراسان جنوبی با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به درخواست ها، مشکلات مطرح شده، پیشنهادات و انتقادات مردم پاسخ گفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به سرد شدن هوا در استان ، در استفاده از وسایل گرمایشی بدون در نظر گرفتن مسائل ایمنی هشدار داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود کیفیت و سهولت در امر گازرسانی طرح حذف قبوض گاز مشترکان استان خراسان جنوبی از ماه آینده اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۷ هزار و ۶۰۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۸۵۸ کیلومتر طی ۶ ماهه امسال محقق شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف ۷۵۹ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در نیمه نخست امسال در سطح استان خبر داد.
در هفته دولت گازرسانی به 75 روستا، ایستگاه تقلیل فشار (C.G.S) شماره 2 بیرجند و پروژه گازرسانی به 82 واحد صنعتی و تولیدی به بهره برداری رسید و اجرای عملیات گازرسانی به 22 روستا نیز آغاز گردید.
در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت ،گازرسانی به 14 روستا، ایستگاه تقلیل فشار (C.G.S) شماره 2 بیرجند و پروژه گازرسانی به 16 واحد صنعتی و تولیدی به بهره برداری رسید .
همزمان با سومین روز از هفته دولت،بهره برداری از پروژه گازرسانی به 26روستای شهرستان سربیشه در مراسمی با حضور عابدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی آغاز شد.
در دومین روز از هفته دولت طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی ،پروژه گازرسانی به 7 واحد صنعتی وتولیدی شهرستان سرایان به بهره برداری رسید.