تمام خدمات برق از اول آذرماه غیرحضوری ارائه می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی با اشاره به آغاز بکار اپلیکیشن “برق من” از ارائه تمامی خدمات این شرکت به مشترکان از اول آذر به صورت غیرحضوری خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی با اشاره به آغاز بکار اپلیکیشن “برق من” از ارائه تمامی خدمات این شرکت به مشترکان از اول آذر به صورت غیرحضوری خبر داد.
مدیرجهاد جهاد کشاورزی شهرستان درمیان از برداشت هزار و ۲۰۰ کیلوگرم زعفران از سطح مزارع این شهرستان خبر داد.
استاندار خراسان جنوبی از شتاب فزاینده در روند توسعه فضا های آموزشی در مناطق کمتر برخوردار استان خبر داد وگفت: موضوع تأمین فضاهای آموزشی در مناطق کمتر برخوردار در اولویت های استان دیده شد.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه گزیک به عنوان آخرین شهر استان، امروز تحت پوشش دیجیتال قرار گرفت گفت: موضوع ضریب نفوذ دیجیتال از شاخص های ۱۵ گانه ای بود که در بحث تدوین سندهای توسعه میان مدت شهرستان های استان مدنظر قرار گرفت.
استاندار خراسان جنوبی بر نگاه ویژه استان به تأمین امکانات و زیرساخت ها در مناطق روستایی تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است که با استفاده از همه ظرفیت های در اختیار، این برنامه مهم را عملیاتی کنیم.
شهرستان مرزی درمیان در استان خراسان جنوبی چند ماهی است که نسیم خوش توسعه و آبادانی را برای زدودن چهره فقرومحرومیت به عنوان “شهرستان معین” بنیاد مستضعفان تجربه می کند.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از اجرای طرح تعمیرات جهادی فیدرهای بحرانی در شهرستان درمیان خبر داد وگفت: این طرح با حضور 15 اکیپ اجرایی و 50 نفر پرسنل عملیاتی اجرا شد.
مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه اقداماتی که در درمیان انجام شده هدیه رهبری است گفت: قرار بود ابتدا طبق تفاهم نامه منعقد شده ۱۷ میلیارد تومان برای محرومیت زدایی درمیان هزینه کنیم که اکنون به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسیده است.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته در مجموع دراعتبارات تملک داراییهای سرمایهای بیش از 6 هزارو 566 میلیارد ریال اعتبار در قالب ۶۴۹ طرح عمرانی و 2 هزار و 381پروژه در استان توزیع شد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: در وضعیت رنگی اعلام شده، هیچ کدام از ۱۱ شهرستان استان در وضعیت سبز و سفید قرار ندارند و سه شهر بیرجند، قاین و سربیشه در وضعیت قرمز قرار دارند.