11 پروژه برق رسانی در بیرجند به بهره برداری رسید

11 پروژه برق رسانی در بیرجند به بهره برداری رسید

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از ۱۱ پروژه برق‌رسانی با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند آغاز شد که 8800 خانوار از آنها بهره‌مند شدند.

مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) در بیرجند برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره) در بیرجند برگزار شد

در اولین روز از چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار و جمعی از مسئولان و مردم شهرستان بیرجند با حضور در میدان امام خمینی (ره) شهر بیرجند، تمثال حضرت امام را در سالروز ورود ایشان به ایران گلباران کردند.