مشترکان کم مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی جایزه 200 میلیون ریالی دریافت میکنند
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای کمپین کاهش مصرف گاز در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: 200 مشترک گاز طبیعی استان که حداقل 10 درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند شانس برنده شدن در 200 جایزه 200 میلیون ریالی را خواهند داشت.









