استاندار خراسان جنوبی: حفظ سلامت مردم در اولویت است
استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی، اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است و تحقق اقدامات و برنامههایی که برای کاهش ابتلای مردم به کرونا پیش بینی میکنیم، در گرو وجود امنیت روانی در جامعه است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: در شرایط فعلی، اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است و تحقق اقدامات و برنامههایی که برای کاهش ابتلای مردم به کرونا پیش بینی میکنیم، در گرو وجود امنیت روانی در جامعه است.
استاندار خراسان جنوبی گفت: این فرهنگ اجتماعی باید شکل بگیرد که همچون دوران دفاع مقدس، بحرانهای سیل و زلزله و رزمایشهای کمکهای مؤمنانه حضور و همراهی پررنگ همه اقشار مردم را برای توسعه استان و استفاده از ظرفیتها داشته باشیم.
رئیس مجمع نمایندگان خراسانجنوبی گفت: وعدههایی که مسئولین کشوری در سفر به خراسان جنوبی دادهاند، توسط استاندار جدید پیگیری شود.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر قرار است جامعهای سرزنده و پویا داشته باشیم باید فضای شهری مناسبی آماده کنیم گفت: پروژههای عمران شهری نیاز به پیوست فرهنگی دارند.
محمد صادق معتمدیان امروز پس از 22ماه خدمت صادقانه وماندگار در مسند استاندار خراسان جنوبی این مسئولیت را به آقای حمید ملانوری سپرد تاادامه اقدامات پرشتاب برای توسعه استان خراسان جنوبی بر این مدار ادامه یابد.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به شعار کاری خود گفت: شعار ما خراسان جنوبی، تدبیر، تلاش و توسعه است که با همراهی و همدلی مردم و سایر اقشار رقم میخورد.
استاندار سابق خراسان جنوبی گفت: یکی از اولویتهای ما در خراسان جنوبی تغییر رویکرد بود که در این راستا تلاش کردیم به جای معرفی چهره محرومیت، داشتههای استان را به کشور معرفی کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتظار ایجاد تفکر کار منطقهای درسه استان خراسان را داریم و سه استاندار با برگزاری جلسات منطقهای از ظرفیتهای همدیگر استفاده خواهند کرد
معاون سیاسی وزیر کشور با همراهی استانداران جدید و پیشین خراسان جنوبی با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
معاون سیاسی وزیر کشور، امروز شنبه 17 آبان با استقبال مسئولان وارد خراسان جنوبی شد.