ناگفته‌های سردار تناکی از طعم شیرین محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی

ناگفته‌های سردار تناکی از طعم شیرین محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی

سردار تناکی: محرومیت منطقه ما را خیلی رنج می‌داد و از آنجایی که با محرومیت‌زدایی درصد بالایی از امنیت را می‌شود ایجاد کرد لذا بیشتر وقت خود را صرف این موضوع کردیم در عین حالی که از امنیت غافل نبودیم در حوزه محرومیت‌زدایی ورود کردیم.

مردم بابت امنیت مرزها آسوده خاطر باشد

مردم بابت امنیت مرزها آسوده خاطر باشد

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امنیت و آرامش در مرزهای شرقی کشور برقرار است و با اقتدار پلیس و مرزبانان خاطر مردم بابت امنیت مرزها آسوده باشد.