صنعت برق ایران در مسیر بالندگی توسعه و پیشرفت+پوستر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در پیامی دهم اردیبهشت روز صنعت برق ایران را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی در پیامی دهم اردیبهشت روز صنعت برق ایران را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
اهدای پلاسمای بهبود یافتگان کرونا در خراسان جنوبی تنها حدود نیمی از درخواستهای پلاسمای بیماران را تامین میکند و بیمارستانهای استان نیازمند یاری بهبود یافتگان برای تامین فرآورده خونی هستند.
استاندار خراسان جنوبی گفت : باید با هم افزایی و مدیریت درست مصرف، تلاش کنیم فصل های بهار و تابستان را بدون قطعی برق سپری کنیم
خطر ویروس کرونا از آنچه که فکرش را می کنیم به ما نزدیک تر است. این ویروس منتظر لحظه ای غفلت است تا بتواند بر تعداد ِ افراد بستری در بیمارستان ها بیفزاید.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرهای قرمز و نارنجی با جدیت اعمال میشود و دوربینهای نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها و جادهها وضعیت تردد را کنترل میکنند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از بخشودگی جرایم کارفرمایان واحدهای تولیدی، معدنی، خدماتی و اصناف اعم از حقیقی و حقوقی در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ خبر داد.
نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: احداث باند دوم دیهوک به بیرجند نیز با همکاری استانداران سابق و فعلی و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی، کد دار شد و از اعتبارات ملی ساخته خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند گفت: ۶۵ درصد موارد انتقال کرونا، خانوادگی و از طریق دورهمی و شب نشینی ها اتفاق افتاده است
در اولین پویش سراسری ” هر هفته الف – ب ایران ” که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از 788 پروژه استانی که در نیمه دوم سال 99 در سطح خراسان جنوبی اجرا شده است افتتاح شد.
رئیس بیمارستان ولیعصر (عج)بیرجند ازافزایش 4برابری بیماران بستری در این بیمارستان که به عنوان بیمارستان مرکزی بیماران کرونایی درخراسان جنوبی فعالیت دارد خبر داد.