آغاز هفته دولت با افتتاح 6 پروژه گازرسانی در بشرویه
در آستانه هفته دولت، استاندار خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه سفر کرد تا ضمن دیدار با مردم این شهرستان در مراسم افتتاحیه پروژههای هفته دولت نیز حضور یابد.
در آستانه هفته دولت، استاندار خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه سفر کرد تا ضمن دیدار با مردم این شهرستان در مراسم افتتاحیه پروژههای هفته دولت نیز حضور یابد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: ۷۷ پروژه گازرسانی با اعتبار هفت هزار و ۳۷۷ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در استان آماده افتتاح است.
فرماندار شهرستان زیرکوه از افتتاح 62 پروژه با اعتباری بالغ بر 134 میلیارد تومان طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
با حضور جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه، محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ۷۲ پروژه گازرسانی با اعتبار یک هزار و 466 میلیارد ریال در نهبندان افتتاح یا کلنگ زنی شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی گفت: 127 پروژه صنعت برق همزمان با هفته دولت در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.
فرماندار شهرستان سربیشه از افتتاح و کلنگ زنی ۷۰ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
فرماندار شهرستان درمیان از افتتاح و کلنگ زنی 101 پروژه عمرانی وخدماتی با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد تومان در این شهرستان مرزی در هفته دولت خبر داد.
فرماندار فردوس از افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فردوس خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت:به میمنت هفته دولت263 پروژه صنعت برق با سرمایه گذاری 82میلیارد و910میلیون تومان در استان به بهره برداری رسید.
همزمان با ششمین روز هفته دولت استاندار خراسان جنوبی با هدف بررسی مسایل و مشکلات روستاهای مرزی ومحروم سولابست وچاه پنج سر سربیشه در این روستا حضور یافت.