افزایش بیماران بستری و بدحال کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج)بیرجند نگران کننده است

افزایش بیماران بستری و بدحال کرونا در بیمارستان ولیعصر(عج)بیرجند نگران کننده است

رئیس بیمارستان ولی عصر(عج)بیرجند با بیان اینکه به دنبال شیوع موج جدید کرونا که عمدتاً ازسوش امیکرون است آمار بستری کرونا مثبت در بیمارستان از ۸ الی۱۰بیماربه ۶۰ بیمار افزایش یافته است.

1130نفر بر اثر کرونا در خراسان جنوبی جان باختند

1130نفر بر اثر کرونا در خراسان جنوبی جان باختند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۱۵۹ بیمار جدید ممبتلا به کرونا در خراسان جنوبی شناسایی شد گفت:1130نفر بر اثر کرونا در استان جان باختند