754 روستای خراسان جنوبی در سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:طی اقدامات جهادی و با همت کارکنان این شرکت، 754 روستای استان طی سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:طی اقدامات جهادی و با همت کارکنان این شرکت، 754 روستای استان طی سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :در حال حاضر 402 روستا در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 222 روستای دیگر نیز در این شهرستان های مرزی در دست اجرا می باشد.
در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، اجرای انشعاب جهت گازرسانی به فاز2 کارخانه کاشی فرزاد انجام گردید.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه نهضت عظیم گازرسانی به همچنان ادامه دارد گفت: با اقدامات جهادی و تلاش مضاعف کارکنان، عملیات گازرسانی به 342 روستای استان در حال انجام است.
با وقوع سیلاب در اکثر مناطق خراسان جنوبی، شبکه گازرسانی به دو روستای بخش مرکزی بیرجند که منجر به قطعی گاز بودند با تلاش شبانه روزی اکیپ های امداد و تعمیرات و همراهی جدی گازبان ها، جریان گاز این روستاها در کمترین زمان ممکن برقرار گردید.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با اعتباری بالغ بر 577 میلیاردتومان پروژه های گازرسانی به 182 روستا و 52 واحد صنعتی افتتاح و عملیات گازرسانی به 233 روستا که بخشی از 1309 پروژه شرکت گاز خراسان جنوبی کلنگ زنی می شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان جنوبی با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) ، پاسخگوی درخواست ها و مشکلات هم استانی های گرامی شد .
فرماندار نهبندان گفت: همزمان با هفته دولت بیش از 93 پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت : در صورت تخصیص به موقع نقدینگی طی سالجاری تعداد 400 روستا ، 150 واحد صنعتی و 10 هزار واحد مسکونی محرومین در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با تکمیل گازرسانی به 222 روستای بالای 20 خانوار، 5 شهرستان استان تا پایان سال به شهرستانهای سبز کشور خواهند پیوست.