مطالبات دهیار بیدسک از استاندار؛ از احیای قنوات تا رفع سوء آنتندهی
دهیار بیدسک در دیدار با استاندار، خواستار تخصیص اعتبار برای احیای قنوات و رفع مشکلات مخابراتی شد.
دهیار بیدسک در دیدار با استاندار، خواستار تخصیص اعتبار برای احیای قنوات و رفع مشکلات مخابراتی شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: امسال ۳۶ رشته قنات با هزینهکرد ۶۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در استان احیا و مرمت شده است.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال بیش از ۱۰۰ رشته قنات در استان مرمت و احیا شده است.