ادارات و دستگاههای اجرایی خراسان جنوبی 17 اسفندماه تعطیل شد
ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ادارات و دستگاه های اجرایی خراسانجنوبی را در روز شنبه 17 اسفند ماه تعطیل کرد.
ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ادارات و دستگاه های اجرایی خراسانجنوبی را در روز شنبه 17 اسفند ماه تعطیل کرد.
استاندارخراسان جنوبی با اشاره به تقاضای بسیار زیاد مردم استان به اقلام بهداشتی همچون دیگر مناطق کشور و حتی دنیا گفت:با تمهیدات اندیشیده شده، میزان تولید موادضدعفونی کننده در استان تا 20 هزار تیوپ در روز خواهد رسید.
استاندار خراسان جنوبی بااشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان گفت: مراکز آموزشی استان از فردا به مدت سه روز تعطیل و ساعت کاری ادارات از فردا به مدت یک هفته کاهش می یابد.
استاندار خراسان جنوبی گفت : افزایش ایرلاین ها، تسهیل کننده توسعه ارتباطی استان خواهد شد.
استاندار خراسان جنوبی یکی از مهمترین مطالبات مردم استان را تامین آب شرب دانست و گفت: با اختصاص پنج هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع بانکی، مجتمعهای آبرسانی استان تا پایان دولت تعیین تکلیف میشود.
استاندار خراسان جنوبی بابیان اینکه نباید با دامن زدن به شایعات در جامعه، موج نگرانی ایجاد شده و به کسب و کار مردم لطمه وارد شود گفت: تصمیمات باید دقیق و کارشناسی شده و با تبعیت از سیاستهای کشور اجرا شود.
استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس قدردانی کرد.
جمعی کثیری از شهروندان بیرجندی در نامه ای به محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی ازتدبیر شایسته واقدام ارزشمند وی در گشودن قفل 30 ساله اصلی ترین تفرجگاه شهر بیرجند تشکر وقدردانی کردند.
استاندار خراسان جنوبی گفت: به راستی پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پردههای ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نورباران کرد.
در مراسمی با حضور فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استان، مجموعه فرهنگی ورزشی علوی با سرمایه گذاری بالغ بر8 میلیارد تومان با مشارکت بنیاد علوی در بیرجند افتتاح شد.