تقدیرفرمانده مرکز آموزش 04 نزاجا ازپرسنل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی
در مراسمی با حضور نماینده فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) نزاجا و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان، از 2تن کارکنان شرکت قدردانی شد.
در مراسمی با حضور نماینده فرمانده مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) نزاجا و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان، از 2تن کارکنان شرکت قدردانی شد.