فعالان حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند تجلیل شدند
مراسم گرامیداشت تجلیل از فعالان سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با حضور مسئولان و خانوادههای رانندگان برگزار شد.
مراسم گرامیداشت تجلیل از فعالان سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با حضور مسئولان و خانوادههای رانندگان برگزار شد.
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از ورود ۲۱ هزار و ۲۳۳ مسافر به استان از ابتدای آغاز طرح نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی خبر داد.
شهردار بیرجند با بیان اینکه ظرفیت سه طبقه پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری بیرجند خالی است، گفت: متاسفانه در کوچههای اطراف این خیابان با انبوهی از ماشینهای پارک شده رو به رو هستیم.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی از کاهش 43 درصدی میزان جابجایی مسافر در دو ماهه اول تابستان با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان خبر داد.